Friday, July 30, 2010

Kenangan di SMT Alor Setar (1984-1985)

Terkejut sungguh bila satu pagi aku buka e-mail ku..... E-mail yang tak pernah aku duga akan ku terima setelah 25 tahun terpisah dari alam persekolahan. Rupa-rupanya mereka masih menjejaki teman-teman seperjuangan semasa menuntut di tingkatan 4 dan 5 kat Sek.Men.Teknik Alor Setar sekitar tahun 1984-1985...Tergaman aku seketika. Macam mimpi ja...seronok pun ada....Nasib baik ada FB dapat la aku mengesan kawan-kawan ku dulu...Bila tengok gambar tu, aku sendiri pun tak dapat mengenal sapa aku.huhuhuhu..teruknya aku. Patut la tak ada orang nak mengurat aku waktu tu....teruk bebenor!!! hehehehehe.

1 comment:

  1. hebat ..anak sorang pemandu teksi dah bergelar dr...tahniah...
    pesanan saya..jgn lupa pada org di luar sana yg masih memerlukan bantuan kita...bantu lah selagi termampu tanpa mengharapkan balasan...
    didoakan moga anda suksess dlm menghadapi hari2 yg mendatang...
    ikhlas
    khairi smtas 1991/1992
    gerbangkasih.blogspot

    ReplyDelete