Friday, May 8, 2009

163 Minerva Road, Manifold Height, Geelong West



Esok aku akan pindah ke rumah itu. Tak tahu lah apa nasib aku kat situ. Kata Ros dia rasa seram tengok rumah tu. Aku pun bukannya berani sangat. Harap-harap tak ada apa yang tak elok berlaku. Aku amat berharap rumah ni memberi ketenangan pada diri dan jiwaku. Di sini aku akan memulakan seribu langkah ke depan. Pengalaman silam yang penuh kesedihan akan aku tinggalkan.
Rumah ini akan ku jadikan syurga untuk ku melewati hari-hari di sini. Aussie, terimalah aku insan kerdil yang penuh duka ini. Di sini akan ku rawati luka-luka yang masih berdarah. Ingin ku hayati detik-detik aku di sini sepenuhnya. Moga penderitaan ku kan berlalu. Ya Allah tolong lah hambaMu yang lemah ini. Aku tidak berdaya tanpaMu. Berilah sinar harapan untuk menuju kebahagian yang hakiki...Moga di sini bermulanya kebahagiaan itu. Amin!!!

No comments:

Post a Comment