Tuesday, February 9, 2010

Along dah tak boleh tidur waktu pagi lagi.....

Semalam tengah aku dok kalut buat experiment along call aku....dia kata ada dua kawasan baru untuk distribute catalog...kedua-duanya kawasan Hernhill sebelah tempat kediaman aku...Sekarang ni aku dah distribute untuk 4 kawasan..kalau tambah 2 lagi ..jadi 6 kawasan la ....alamatnya lepas ni aku anak beranak terpaksa distribute 4 hari berturut2 ...dan along dah tak boleh tidur waktu pagi lagi...Sebelah malam dia dan abahnya terpaksa dok susun catalog tu..along dah x ada masa nak main game lagi....umi dah tak mampu nak tolong lebih dari tu. Buat la along...umi akan support kat mana yang perlu. Along perlu kumpul duit untuk pengajian along di masa depan....daripada dok tidur dan makan saja, baik along buat kerja tu, dapat la juga 300-400 dollar sebulan. Kalau convert ke MYR dah dapat 1000 lebih dah...cukup la untuk along amik lesen dan beli motor untuk kegunaan along belajar nanti...sambil dok edar catalog tu boleh la umi exercise sikit....badanpun tak la rasa mandom sgt...letih tapi happy. Untuk angah jangan jealous na.. along dok pulun ni...angah kena pulun study...mcm umi di sini. Kita buat yang terbaik untuk family kita. Kita cipta tamaddun utk family kita di masa depan...

No comments:

Post a Comment