Thursday, November 5, 2009

Tangki wetland ku dah siap

Hari Rabu, 4/11/09, aku ke school macam biasa...membaca apa yang patut untuk research aku. Tgh tu aku buka e-mail, Leanne inform aku yang semua tangki-tangki wetland aku dah siap...Dia suruh aku turun ke lab tengok apa patut. Lepas solat Zohor, aku turun ke lab...happynya aku tengok..semua tangki-tangki wetland aku dah tersusun elok. Semua batu-batu yang telah aku cuci disusun rapi berdekatan dengan tangki-tangki tu...respect sungguh aku kat Leanne ni..dlm dok pregnant tu dia boleh buat semua tu...tak panggil aku tolong dia pun. Dah la projek tu projek aku..rasa malu pun ada. Petang tu aku minta tlg hubby aku kat lab. Kesian dia...dalam keadaan berjalan dengan tongkat tu dia masih mampu tolong aku.....Kalau nak harap aku buat sorang2 semua keja-keja tu alamat patah pinggang la jawapnya. dah la pinggang aku ni jenis 2nd hand..tak boleh buat keja berat...Sabar je la. Harap-harap projek aku ni menjadi nak memberikan aku PhD....Ya Allah tlg lah hamba mu ini....

No comments:

Post a Comment