Wednesday, October 28, 2009

Projek Wetland ku bermula

Hari Isnin 25/10/09 aku pi school macam biasa...cuma aku tak sabar nak memulakan projek wetland ku. Banyak barang-barang keperluan untuk projek ku dah sampai...4 buah tangki untuk horizontal flow dan free surface flow dan tiga tangki lagi untuk vertical flow. Aku x sangka agak cepat juga aku dapat tangki ni...Untuk rectangular tank saiznya 690 mm x 690 mm x 490 mm dan vertical flow tank  berbentuk selinder dengan diameter 500 mm dan tingginya 890 mm.  Boleh lah....kalau ikutkan hati aku nak size yang lebih besar..tapi budget tak mengizinkan...Masa aku sampai kat lab, Leanne technician yang uruskan projek ku sampai dengan lain-lain barang...pipe, pipe fitting, pump dll. Nampak gayanya projek ku dah nak bermula....Alhamdulillah..moga-moga ianya akan membuahkan hasil untuk PhD ku...Ya Allah, bantu lah diri ini untuk mencapai impian ini. Maih terlalu jauh perjalanan ini.......

No comments:

Post a Comment